Bekijk hieronder de meest gestelde vragen:

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan gerust een mailtje naar Info@thewatchstore.nl

Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Door het onverwacht grote aantal online bestellingen in Nederland in bepaalde tijden van het jaar (met name feestdagen), heeft PostNL aangegeven de levertijd niet te kunnen garanderen. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket verwijzen wij  je door naar PostNL.

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@thewatchstore.nl

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Wat te doen als mijn pakketje beschadigd is?

Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met ons op. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.

© 2023 - 2025 The Watch Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel